Przemysław Nogal, przedstawiciel Gama Concept
Marcin Dabulis, właściciel Mr. Idea event creation boutique
Związany z organizacją wydarzeń od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał wraz z rozwojem branży eventowej. Przez pierwsze lata swojej kariery pracował jako producent w jednej z pierwszych agencji w kraju, by finalnie zająć się tylko kreacją. Jego pomysły i wyobraźnia zaowocowały stanowiskiem dyrektora kreacji eventowej w agencjach MyPlace i Plej. Dziś niezależny freelancer, właściciel kreatywnego butiku tworzącego oferty eventowe, oprawę graficzną wydarzeń i animowane prezentacje. Od trzech edycji odpowiedzialny za oprawę i reżyserię finałowych gal konkursu MP Power Awards®.
Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Creative Pro Polska
Z branżą reklamową związany od 15 lat. Od 2021 dyrektor kreatywny agencji PWR, od końca 2022 również odpowiedzialny za dział kreacji w Creative Pro Polska. W przeszłości związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Mea Group, Ewenement, G7, Eskadra. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji oraz strategii kreatywnych dla marek. Ma na koncie projekty dla takich klientów jak: Maybelline, Garnier, Pepsi, Warner Music Polska, CCC, Kupisz, Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, LOT, w tym doceniane na międzynarodowych i polskich konkursach (Eventex, German Design Awards, BEA, Convent Best Event Awards, Złote Spinacze, MP Power Awards). Kreatywny Roku Branży Eventowej 2018, członek jury Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Paweł Olewiński, szef kreacji El Padre
Z branżą eventową związany od 10 lat, początkowo jako producent, następnie kreatywny. Tworzył koncepty i realizował projekty dla takich firm, jak: Mattel, PKN Orlen, Philip Morris, SAP, GSK, Ringier Axel Springer, E.ON czy British American Tobacco. Absolwent Warszawskiej Szkoły Promocji na kierunku zarządzanie ze specjalizacją reklama. Po ukończeniu studiów kontynuował karierę zawodową, pracując najpierw w agencji Mea Group, a następnie w Well Well. Paweł od najmłodszych lat był związany z artystycznym środowiskiem tancerzy i choreografów. Rozwijał swój talent w Siedleckim Zespole Caro Dance, później w Warszawskiej Szkole Baletowej oraz uczestnicząc w warsztatach choreograficznych z nauczycielami z różnych zakątków świata.
Katarzyna Piwowar, head of creative, KDK Events
Z branżą marketingową związana jest od samego początku kariery zawodowej, czyli od 2012 roku. Zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych, eventowych i komunikacyjnych dla firm, marek i produktów. Kreuje adekwatny do celów klienta brand experience i EPX (event participant experience) Design. Ponadto, uwielbia słowne eksperymenty, którym daje upust w swoich copywriterskich działaniach. Prowadzi warsztaty z kreatywnego rozwiązywania wyzwań biznesowych. Pracowała, między innymi, dla: Citroena, Bentleya, Porshe, Peugeota, Chanel, Totalizatora Sportowego, Orlenu, Pekao SA, Credit Agricole, Nivea, Polpharmy, Taurona, Coliana, Maspexu czy CEDC.
Stworzyła już ponad 400 koncepcji eventowych.
Dawid Wojtkiewicz, development & creative director w endorfina events
W branży live-marketingowej obecny jest od blisko 15 lat. Jego portfolio obejmuje polskich i zagranicznych klientów zarówno z kategorii lifestyle’owych (fashion i beauty), FMCG, farmaceutyki, jak i branży deweloperskiej. Twórca wielu instalacji immersyjnych, pop-upów, stref festiwalowych, aktywacji tailor-made’owych. Współautor autorskiego projektu Beksiński.Live realizowanego przez endorfina events i Live 2 Listen.